2014. május 4., vasárnap

CBB Award

Szóóóval, az a helyzet, hogy nem értékeléssel jelentkezem, haneeem..... egy díjjal :)

Hogy kicsit fényezzem magam (és dédelgessem az egómat, mellesleg) elmondom:
Mivel a blogger világban én eddig csak 1 díjjal találkoztam (Liebster Award), ami főleg a fanfictionok között volt, egészen addig, amíg nem kaptam egyet a fantictionos lánytól, és el nem eresztettem a könyvmolyok között, eldöntöttem: Legyen egy könyves blogos díj is! Miért ne? Úgyhogy íme itt van a CBB [Cool Book Blog] Award! A kép nem lett túl jó, de mentségemre szóljon, én olyan ritkán használok képszerkesztőt, mint ahányszor felmásztam a Mount Everestre, úgyhogy nem leszólni! :)

Tehát ezt a díjat jelenleg nem kaptam, hanem elindítom!



Szabályok:
- Írd ki, hogy kitől kaptad + linkeld a blogját!
- Írd le a kedvenc könyves szerelmes párodat!
  --- Mondd el a véleményed annak a személynek a kedvenc szerelmespárjáról, aki neked küldte a díjat! (én is szeretem őket, én a könyvben nem őket hoztam volna össze stb.)
- Írd le a kedvenc íród, és tőle a legkedvesebb könyvedet
   --- Olvasd el annak a személynek a kedvenc könyvét, aki küldte neked a díjat! (ha a könyv egy sorozat későbbi kötete, akkor az első részt olvasd el, illetve ha te írsz le ilyen könyvet, akkor zárójelben tüntesd fel az első rész címét!)
- Küldd tovább 5 embernek!
- A feladónak nem küldheted vissza! (a közvetlen feladónak nem, egyébként egy embernek több díja is lehet)

A kedvenc szerelmespárom: Katy & Daemon (az Obszidiánból)
Kedvenc íróm, könyvem: Cassandra Clare: A végzet ereklyéi - Elveszett lelkek városa (első rész: Csontváros)

Akiknek én küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése