2014. április 14., hétfő

Díjat kaptam! :)))

Ez őrület! Még egy hete sincs, hogy megnyitottam a blogot, és megkaptam a Liebster Awardot!!
Ezer köszönet, Kitti! :)



Szabályok:
- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

Magamról:
1. Imádok olvasni. (asszem, erre már rájöttetek :D)
2. Zenehallgatás közben írom a leckét. (hányszor írtam már a dalszöveget az egyenlet helyett....)
3. Gyógyíthatatlan kocka vagyok.
4. Olvasás közben nálam mindig meg van nyitva a moly.hu --> állandóan idézeteket írok ki
5. Mindig zabálok. (ezt említettem már...?)
6. Félek a sötétben.
7. A stílusom: Farmer&tornacsuka
8. Minden reggel 40 perccel később kelek, mint ahogy az ébresztő szól.
9. Elég sok kétértelmű megjegyzést teszek.
10. Sose tanulok, de hála a puskának, kitűnő tanuló vagyok, első óta :D
11. Imádom ha birizgálhatom valaki haját (értsd: fonom, csavarom, stb, még akkor is, ha az illetőt ez kifejezetten idegesíti)

Kérdések:

1. Miért kezdtél el írni?
Imádok olvasni, ezért úgy döntöttem, ideje megosztani a világgal, hogy mit gondolok az olvasmányaimról.

2. Mi a hobbid?
Molyolás, olvasás, írás, gépezés, zabálás. No meg szeretek lógni a haverokkal, bringázni, meg görkorizni is szoktam.

3. Kiért/miért rajongsz?
Írók: Cassandra Clare, Leiner Laura, Kierstin Gier, Jennifer l. Armentrout, J. K. Rowling
Zene.
Kaja.
Moly.
Na ja, és a könyvek :)

4. Szereted a Big Time Rush-t?
Igen, tele van velük a telefonom, hála neked, Kittus. A zenéjüket bírom, a legtöbbnek kívülről tudom a szövegét. Na meg olvasok BTR-es fanfictionöket :)

5. Ki a példaképed?
Ööööö.... senki? Esetleg anyukám :) 

6. Ki/mi szokott ihletni?
Azt hiszem ez egyértelmű. (Az én blogom nem fanfiction/regény blog, úgyhogy úgy érzem, nálam ez semleges :P)

7. Van háziállatod?
Nincs, de szeretnék :) Mondjuk egy hörcsögöt :))

8. Mi a kedvenc bolygód?
Asszem nem mondok újat, ha az írom: a Föld az egyetlen hely, ahol csokit tudsz beszerezni :D

9. Szereted az irodalmat?
Bármennyire is szeretek olvasni, na az irodalmat ki nem állhatom. De mondjuk az órákat bírom, mindig felhúzzuk a tanárt :DD

10. Van kedvenc tanárod?
Igen :) Renáta "néni" az angoltanárunk, fiatal, jófej, és szabadok vagyunk órán: beszólogatunk egymásnak, stb. Egyetlenegy kikötés van nála: a helyeden maradsz, és nem ordibálsz :D

11. Most szerelmes vagy?
Magánügy, de egyébként még senki nem dobogtatta meg a szívem :))

Az én kérdéseim:
1. Könyv vagy film? (könyvmoly-kérdés)
2. Csoki vagy chips? (zabagép-kérdés)
3. Mi juttatott arra a döntésre, hogy blogot indíts? (bloggerina-kérdés)
4. Operációs rendszered, böngésződ? (kocka-kérdés)
5. Egy titkod, ami kikerülhet a webre? (félelmed stb)
6. Mikor hallgatsz zenét? (leckeírás, olvasás közben stb)
7. Kedvenc színed?
8. Mobil vagy számítógép (ill. laptop)?
9. Tél vagy nyár?
10. Stílusod?
11. Jegesmaci vagy pingvin? :D

Nekik küldöm: 
2. Heppi
8. Moncsi
11. L. & B.

Utóirat: Fogalmam sincs, hogy tényleg lehet-e könyves blognak is küldeni a díjat, én eddig csak fanfictionön láttam. Minden esetre én kaptam, úgyhogy remélem nem bolygattam fel a blogéletet :)

2 megjegyzés: